Ad Clicks : Ad Views : Ad Clicks : Ad Views :
Cześć

Zmień ustawienia blokowania reklam !!! Rozwój bloga finansowany jest dzięki reklamie - wspieraj wolny internet.

img
Strona główna / Marketing / Fotografia ślubna – kontra – zdjęcia ślubne jaką frazę wybrać?

Fotografia ślubna – kontra – zdjęcia ślubne jaką frazę wybrać?

/

Pozycjonowanie strony jak wszyscy wiedzą ma celu umieszczenie w wynikach wyszukiwania jak najwyżej określoną witrynę. Poruszając wielokrotnie zagadnienie z tym tematem skupiałem się z technikach, metodach służących w osiągnięciu celu. Dla nas osób zajmujących się tą wdzięczną profesjom cel jest określony w umowach z klientami. Ale jaki interes ma właściciel pozycjonowanej strony? Czy przekłada się to na sprzedaż produktu czy usługi? Jego interes jest naszym interesem. Jeśli zarobi na sprzedaży przez internet mamy prawie pewność, że będzie korzystał z naszych usług, w przeciwnym wypadku … Inwestycja musi się zwracać.

Chciałbym przedstawić alternatywę w pozycjonowaniu trudnych i konkurencyjnych fraz. Jak zwykle na moim SEO BLOGU oprę się o konkretne frazy i związane z nimi usługami. Aby czytelnie oddać mój zamysł musiałem znaleźć trudną frazę związaną z usługami, posiadającą co najmniej dwa synonimy określających tą samą usługę.

Fotografia ślubna - kontra – zdjęcia ślubne jaką frazę wybrać?
Fotografia ślubna - kontra – zdjęcia ślubne jaką frazę wybrać?

Fotografia myślę będzie tą dziedziną gdzie panuje dość silna konkurencja a synonimów nie brakuje. Fotografia ślubna – kontra – zdjęcia ślubne jaką frazę wybrać? To pytanie zadaje sobie wielu utalentowanych fotografów posiadających stronę. W drodze do sukcesu pracują nad stylem, kompozycją nieustannie poszukują nowych rozwiązań. Ich pragnieniem jest zapewne posiadanie strony wy pozycjonowanej zarówno na frazę fotografia ślubna jak i na zdjęcia ślubne. Widać to rzeszą w SERPach. Konkurencja jest bardzo duża, widać wiele stron, na których prezentowane są naprawdę eleganckie i stylowe zdjęcia. Sama obecność w top 10 nie gwarantuje dużej ilości zleceń, owszem traffic na stronie jest duży ale trzeba pamiętać, że użytkownik mając do wyboru tyle ciekawych stron na pewno przejrzy nie jedną.

Jak tu zarobić? Fotografia ślubna i zdjęcia ślubne nie należą do najtańszych fraz i nie mam na myśli obecnej sytuacji lecz dynamikę z jaką przybywa nowych stron pozycjonowanych na te frazy.

Nasz klient – robi zdjęcia ślubne, posiada stronę i chce za jej pośrednictwem uzyskać co najmniej 10 zleceń w roku. Pierwsza myśl to wspomniane już wcześniej frazy. Ale czy na pewno? I tu postawił bym tezę że nie. Ani fotografia ślubna, ani zdjęcia ślubne nie dają gwarancji na uzyskanie takiej ilości zleceń. Jedynie co może klient uzyskać to rozpoznawalności i wysoki ruch na stronie, ale na pewno nie 10 zleceń w roku.

Musimy poszukać fraz określających precyzyjnie ofertę naszego fotografa. Zaczniemy od rynku na jakim oferuję usługi. Jeżeli mieszka i pracuje w Łodzi to możemy do wspomnianych już wcześniej fraz dodać „Łódź” – zdjęcia ślubne łódź i analogicznie przy fotografii ślubnej. Docieramy w ten sposób do osób zainteresowanych usługami fotografa z określonego rynku geograficznego.

Fraza zdjęcia ślubne łódź nadal jest konkurencyjna, duża ilość przyzwoitych i ciekawych stron. Co możemy jeszcze zrobić. Pamiętając, że celem nie jest osiągnięcie najwyższej pozycji lecz zdobywanie zleceń. Należy przyjrzeć się dotychczasowej pracy fotografa, prawie wszyscy mają zajęte terminy na najbliższe miesiące. Ci najlepsi kalendarz mają wypełniony na klik najbliższych lat. Spróbujmy przyjrzeć się co ma zaplanowane nasz fotograf? Jeżeli możemy dostrzec w kalendarzu wolne terminy ruszamy z termami. Na witrynie fotografa dodajemy nową stronę i umieszczamy ofertę – pamiętamy o dacie, ustawiamy title – „zdjęcia ślubne 18 czerwec 2011” Proste ! Docieramy do osób, które szukją konkretnego produktu z określonego rynku w precyzyjnym przedziale czasowym.

Wystarczy spojrzeć z dystansu na frazy porównać ofertę i przyjrzeć się procesowi sprzedaży produktu. Zawsze istnieje jakaś szczególna okoliczność, którą możemy wykorzystać.

Jak użyteczny był ten post?

Kliknij gwiazdkę, aby ocenić wpis!

Średnia ocena / 5. Liczba głosów:

As you found this post useful...

Follow us on social media!

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

  • Facebook
  • Twitter
  • Google+
  • Linkedin
  • Pinterest

5 Komentarze

  1. Całkiem ciekawa teoria zważywszy na fakt, że zajmuję się akurat fotografiom ślubną. Pozycjonowanie rzeczywiście na te frazy nie daje dużej ilości zleceń i sporo kosztuje. Niestety strona jaką dysponuje wykonana jest we flash … Pozostaje mi fraza zdjęcia ślubne łódź.

Pozostaw odpowiedź fotograf ślubny Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Wysokość ta DIV wymagane do włączenia lepki pasek boczny