Dzisiaj jest: 1.12.2022, imieniny: Blanki, Edmunda, Eligiusza

Plan treningowy do realizacji konsultacje trener personalny

dodano: 2020.08.26 ważne do: 2023.12.28 wyświetleń: 46
1 999,99 zł

Adresatem mojego planu treningowego jest osoba, dla której sport i trening stanowi największą pasję. Z w związku z tym osoba ta szuka kompleksowego i rozbudowanego programu treningowego, który oprócz zaplanowanych treningów, diety i suplementacji zawiera dodatkowo takie składowe jak: dziennik treningowy (w formie pliku), zaplanowaną odnowę biologiczną, monitoring biochemiczny (w zależności od możliwości realizacji), oraz konsultacje telefoniczne. Ponadto wersja ta wybierana jest przed osoby, które dodatkowo chciałby mieć możliwość bezpośredniego kontaktu, zarówno w celu złożenia zamówienia jak i kontroli przebiegu realizacji programu np.: wykonanie testów, pomiarów, omówienie poszczególnych cykli szkoleniowych itd.

Zawartość planu treningowego Pro

Plan treningowy – szczegółowy plan treningów, na jedną lub kilka form aktywności w zależności od odbiorcy. Ponadto plan ten zawiera indywidualnie zaplanowane testy, szczegółowy system rejestracji obciążeń, zaplanowaną odnowę biologiczną. Plan treningowy może zawierać również analizę badań wysiłkowych wykonany w ramach diagnozy zawodnika. Wykonanie badań jest opcjonalne w zależności od możliwości zawodnika.

Materiały pomocnicze – różnego typu tabele ułatwiające realizację treningów oraz rejestrację postępów. Analizę i strategię żywienia – szczegółowa analiza stanu odżywienia (stanu początkowego) wraz z komentarzem dietetycznym oraz opisem przyjętej strategii żywienia w programie. W ramach strategii ustala się etapy realizacji założonych celów wraz z punktami kontrolnymi, dla których projektowane są 7-dniowe diety (jadłospisy)*. Etapy diety w pełni integralne z cyklami treningowymi zaprojektowanymi w programie.

Dietę 7-dniową – indywidualnie tworzona na podstawie analizy żywienia z uwzględnieniem charakteru treningów, cykli, startów oraz możliwości realizacji (walorów smakowych, rozkładu czasowego itd.). Ilość jadłospisów (7-dniowych) w programie dopasowana jest indywidualnie w zależności od realizowanej strategii żywieniowej w pełni dopasowanej do cykli szkoleniowych w programie. Suplementację - indywidualnie zaplanowaną, uwzględniającą przyjętą strategię żywienia, dietę oraz rozkład treningów i cykli treningowych. Dziennik treningowy – do elektronicznej rejestracji przebiegu treningów - dziennik w formie pliku Exel, w którym zakodowane są treningi z planu treningowego lub w formie indywidualnie zakładanego konta, co daje możliwość szczegółowej kontroli realizacji treningów).

W zależności od czasu współpracy (6 lub 12 mies.) program treningowy zawiera zazwyczaj kilka zazębiających się cykli szkoleniowych, których rozkład wynika z realizacji celów. Dla zawodników rozkład cykli jest także podporządkowany pod terminarz startów.

Program, niezależnie czy dla osoby trenującej, czy rozpoczynającej trening może zostać zaprojektowany na jedną lub kilka form aktywności. Formy aktywności (dyscypliny) które mogą być wykorzystane w programie to: bieganie, pływanie, trening na siłowni, trening w warunkach domowych, trening rowerowy (szosowy, mtb) oraz trening Nordc Walking.

UWAGA - początkowo program zawiera 7-dniowy jadłospis na pierwszy etap zgodny z przyjętą strategią żywienia. Kolejne 7-dniowe jadłospisy odbiorca otrzymuje zgodnie z przyjętymi punktami kontrolnymi (dla zawodników również etapami treningu w sezonie). Istotą postępowania dietetycznego jest wspomaganie treningu poprzez uzyskanie założonych celów niezależnie od ilości modyfikacji, czy jadłospisów.

Konsultacje

W celu jak najlepszej kontroli realizacji programu, każdy mój zawodnik/osoba trenująca ma możliwość konsultacji przebiegu treningów (realizacji programu), które dla wersji Pro odbywają się przez:

  • Indywidualne konto do konsultacji – konto umożliwia korespondencję z każdego miejsca, w którym jest dostęp do Internetu. Na koncie dostępny jest program w wersji PDF oraz zamieszczane są wszelkie modyfikacje, analizy wyników i porady dodane w trakcie realizacji programu.
  • Konsultacje telefoniczne – zapewniają kontakt z trenerem, z którym można skonsultować realizację treningów (plan treningowy), dietę oraz suplementację, a także inne elementy otrzymanego programu.
  • Konsultacje bezpośrednie – to indywidualnie ustalane spotkania z trenerem, w ramach opcji dodatkowych.

Opcje dodatkowe

To bezpośrednie spotkania (konsultacje), zapewniające indywidualizację realizacji programu treningowego. Spotkania mogą odbywać się zarówno w klubie, jak i w miejscu wybranym przez zawodnika. Ilość i rodzaj wybranych opcji dodatkowych może być ustalony na początku (przy składaniu zamówienia) lub w trakcie realizacji programu. Oferowane opcje dodatkowe to:

Konsultacje programu i złożenie zamówienia - bezpośrednie spotkanie w celu omówienia realizacji cykli szkoleniowych, kontroli postępów itd.

Konsultacje startowe - bezpośrednie spotkanie w trakcie startów zawodnika. Konsultacje te mogą być również połączone z określoną taktyką startową, nagraniem filmu i omówieniem startu.

Konsultacje programu z trenerem - bezpośrednie spotkanie z zawodnikiem i trenerem (technicznym lub personalnym), w celu dodatkowego omówienia i dopasowania programu treningowego do realizowanego treningu technicznego oraz startów w zawodach.

Konsultacje w formie realizacji treningów (zajęcia typu personal Coaching) - bezpośrednie spotkanie z realizacją treningów, w celu pokazania jak wykonywać zaplanowany trening lub w celu systematycznej kontroli i realizacji zajęć treningowych.

Kontakt
Maciej Krysiak Trener Personalny Łódź
ul. Henryka Sienkiewicza 100, 90-357 Łódź ( Pokaż na mapie)
Kontakt
Polecane

Zapisz się do newslettera:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.