Kategoria: Marketing

Jak wybrać właściwą drogę zawodową?

Jak wybrać właściwą drogę zawodową?

Autor
kategoria: Marketing
data: 28 października, 2014
Wybór odpowiedniego, przyszłościowego zawodu jest bardzo trudnym zadaniem. Dodatkowym utrudnieniem jest fakt, że dynamika zmian na współczesnym rynku pracy jest bardzo duża, w związku z czym zapotrzebowanie na specjalistów w danej dziedzinie nie utrzymuje się na tym samym poziomie. Jesteśmy szczęściarzami, jeśli udało nam się obrać wymarzoną drogę zawodową, na której dodatkowo odnosimy sukcesy i […]
img

Branding czyli kreowanie silnej marki

Autor
kategoria: Marketing
data: 5 września, 2012
Innowacyjnym i coraz bardziej popularnym sposobem budowania marki w internecie jest branding. W ostatnim czasie zjawisko to rozwija się dynamicznie i zajmuje ważną pozycje przy ustalaniu strategii przedsiębiorstwa. Czym w takim razie są działania e-brandingowe i jak powinny wyglądać? Rozwój technologii oraz coraz łatwiejszy dostęp do Internetu spowodowały zwiększenie możliwości promocji marki w sposób mniej […]
img

Stare domeny – wiek domeny a pozycjonowanie.

Autor
kategoria: Marketing
data: 8 sierpnia, 2010
Jakie domeny możemy nazwać stare czy te od pięciu lat będące w sieci czy może starsze. Czy stare domeny rzeczywiście mają siłę przebicia? Od kiedy mam przyjemność zajmować się pozycjonowanie stron wiele czasu poświęciłem analizie kluczowych czynników decydujących o popularności strony. Można skupić się na linkach prowadzących do strony i koncentrować nasze działania wokół zdobywania […]
img
Pozycjonowanie strony jak wszyscy wiedzą ma celu umieszczenie w wynikach wyszukiwania jak najwyżej określoną witrynę. Poruszając wielokrotnie zagadnienie z tym tematem skupiałem się z technikach, metodach służących w osiągnięciu celu. Dla nas osób zajmujących się tą wdzięczną profesjom cel jest określony w umowach z klientami. Ale jaki interes ma właściciel pozycjonowanej strony? Czy przekłada się […]
Wysokość ta DIV wymagane do włączenia lepki pasek boczny